Wednesday, August 31, 2011

Sesuci Syawal 2011

Seberkas Kasih Membuat Kita Sayang...
Seucap Janji Membuat Kita Percaya....
Seguris Kecewa Membuat Kita Merana...
Tetapi Dengan Satu Ungkapan KEMAAFAN..
Boleh Membuat Kita Merasa Lega Dan
Dimuliakan....SELAMAT HARI
RAYA AIDILFITRI ....
MAAF ZAHIR DAN BATIN..


this is 1st. day and 2nd. hari raya....aku puasa 6 dan ganti sekali....yeeeee....ooohhh lupa lah ...Merdeka Day....and also...birthday for Yeop Lenggong......

 4 Macho MAA Yatiza Lizawati & Azhari "Syawal 2011"...ingat senang aku nak pic 4 MAA ni...macam-macam perangai....pic yg ni aku paling suka...comel.....
aksi bebas dari Machoo MAA..



 Macho MAA with 3 Princes Raja Zilatun Najwa & Aminuddin
 Puteri Aina dan Aliff
Puteri Auni n Aliff













 acara terima duit raya....from Ayah Long...Anas dah tak takut ngan Ayah Long...dah boleh salam ngan Ayah Long......
 yeeee...Ayah Long bagi duit raya kat aku...kata Anas...




Menu - Ketupat, rendang itik (tahun ni request dari Ayah Long), rendang daging....so aku x makan daging itik....jadi aku x tau rasa itik tu.....

Puteri Airis Emaan dapat duit raya dari Atok...dah pandai ambil sendiri..kali ke 2 Emaan raya...kakak-kakak ku x yah ambil duit raya bagi pihak Emaan...dah boleh collect sendiri...


SEmoga tahun hadapan kita raya sama lagi..


No comments:

Post a Comment