Wednesday, August 24, 2011

Get Together Merdeka Raya Lab & Blood Services 2011

Location : Lab & Blood Services Institut Jantung Negara
Title : Merdeka Raya 2011
Committee : All Lab Staff
As a core value we work together and team building...baru lah jadi MerDeka RaYa ni..

Now I story....
Tahun sebelum nya bila hari raya...kat Lab mesti buat hiasan...hiasa raya kat kaunter aku....
for this year terlebih sikit because ada contest ..ni lah jadi nyeee....RM1000 boleh makan besar if winner

Pic....

1st day (24 Ogos 2011)


 tugas gantung menggantung ni...diserahkan pada En. Amin....memang pakar......sebab hiasan sebelumnya dia lah yg gantung.......
 sebagai anak MerDEka...kena lah "aku pegang bendera....Negara ku...kan aku lahir bulan Ogos...tapi bukanlah tahun Merdeka"......


 nilah hasil kata muafakat..membawa berkat....ni belum selesai tau......
 now U can see...my counter ...lip..lap...lip..lap...lip..lap... tuuu dia kata orang Utara....cantikan kan.....
 ni C. Su...aku dah turunkan ilmu ketupat ku pada dia....dia kena sambung warisan ku setelah aku meninggalkan meja ku...computer ku......
 ni teman baru ku..."my name is Tooomee.."...dah lama duduk dlm bilik Mr. Lim..baru dpt keluar....heeeeee.....
 amoi ni salah seorang dari comittee .....Lee Yu Ni
 kita kan 1 M'sia...so ni Mr. Ratna...yg depan ni Farid...my blogger teacher...Mr. Ratna jgn cekak pinggang tau.....
 Muru @ syah rukh khan...Muru nak pukul siapa...Mr. Ratna...ayoyoo..jgn marah...Azrul tengah wat keje.......
 tengok tu...buat ni pun mesti ada ukuran.....takut binaan x kukuh...nanti QC out.......x dpt ISO 15189
 orang bz..mengukur aku lak bz  possing...betulkan Monica....hai Mr. Kumar....jgn x sengih...
 Mr. Ratna....ukuran tu senget lah kata Muru...ha......Lee Yu Ni sempat posing ngan Farid....
 Azrul kat belakang tu.."adoi...penatlah...lutut lak ada goyang"...aku kan puasa....kena ambil tugas A.Deen panjat memanjat ni....penat juga yee A. Deen...panjat panjat ni...hai Azrul mengeluh lagi.....
 Saya bangga jadi rakyat Malaysia..amoi Rochee.....
 Ms. Thong....salah tu pegang bendera......terbalik......


 pic 3 di atas ni....staff department lain..mereka pun tumpang merdeka raya

 Nur Syuhaida & Ms Mak.....kat block A....
 ada perbezaan pic kat atas dgn yg ni....rumah dah cat kunig...

 ashik pic orang punya ajeeee...aku nak juga posing
 TV Lab......


ku petik bintang bintang..biar pun banyak halangan....rela ku tempoh segala dugaan ....yeee sambil buat bintang..Monica nyanyi..nyanyi....

25 August 2011 (2nd day)
hari terakhir touch up ...semua orang dah mood raya...dah ramai cuti..




 En. Amin...tengah touch up  yg terakhir...gantung....bintang-bintang....Cik Monica....ni lah hasilnya.....Caiyoook..caiyoookkkk..semoga berjaya...

No comments:

Post a Comment