Sunday, February 20, 2011

Bengkel Jahitan Tudung 19.2.2011

Kali ni aku menyertai bengkel jahitan tudung (alah...tudung yg jual kat ariani tu.)..ramai sesi pagi 70 orang .....aku ambil pagi....petang pun 70 orang...bengkel tu diakan di Dewan Titiwangsa Kompleks Belia Kampung Pandan......yg dianjurkan oleh R & R Craft....aku bukan ape..nak tau macam mana tudung tu jadi tudung...bila dah hadir...barulah aku tahu....senang aje...cuma malas dan rajin aje....satu lagi bila ada RM semua boleh jadi....gambar pun aku x sempat nak ambil...nak kejar masa....aku sekarang dah ada customer...my mom....warna tudung senada baju kurung yg. baru.... nak pakai kenduri waktu sepupu aku kawin bulan 3 ni...My mom ingat aku ni rajin (Huruf  M) aku lebih besar dari (Huruf R)....tengok keadaan aku beli atau aku buat nanti......Cik Nor ni ikut moooood....

No comments:

Post a Comment