Sunday, June 12, 2011

Apam Polka Dot Qaseh Terindah

 Biasalah bahan utama Tepung Gandum.....dari almari bahan mentah  Hjh Che Kiah...
 Telur 3 biji..bulat cantik kuning telur tu..ini menandakan telur baru...dari peti ais Hjh Che Kiah..
 Susu cair...yg ni aku kena beli kat kedai....
 yg kuning ni ovelet..yg sedia ada...
 pewarna...aku ada 3 warna aje....
 taruh dlm plastik piping....senang nak picit.....
 begini lah rupanya...bila dah masak.....tak tau cam na boleh merekah....
 dlm 17 biji apam ni...hanya 4 biji aje yg rupa ada dot...aku pun tak tau apa masalah...
ooooppp..pic gula..jatuh ke bawah pulak...

Hari ni huruf R aku lebih besar dari huruf M.....so aku cari resepi ni dlm Mr. Google...this is 1st time aku buat....try and error kata orang puteh....sedap juga..terpaksa puji diri sendiri....

 

No comments:

Post a Comment