Monday, May 16, 2011

Gemilang Jalan Ampas



Yg ni kad Gemilang Jalan Ampas


Kat sini lah berhimpunnya...para-para jelitawan...handsomewan......


yg ni no meja tempat aku duduk...



Aku pun nak ikut tema juga...yg baju kebaya hitam tu Cik Lela....sempat posing.....
 

sempat tu cat kuku....Cik Su perhatikan...dlm hati.."Lela ni rambut aku belum siap lagi..." oh ye aku tak pula bertanya siapa yg tengah ni.....

Ha...Su...sekarang aku buat rambut kau....mesti cun punya...

 






Yg..ni cikgu blooger..

yg ni Encik Badrul Khairi (Abang Bad)...

Farid ngan Monica

 puna...

 moooo..
 teeeeeeaaaaa...

 hai...kalai...staff dapur...

 yg..ni artis jemputan...Lan Typewritter...suara...wow....


hai..selvammmm...

 Cik Su & Cik Lela....yg seorang ni aku tak tau nama dia.....sebab dia tumpang menyengih....


okeylah gambar terakhir.....nak balik dah...




okey lah aku nak balik dah...sok keje...lepas keje....kelas....


No comments:

Post a Comment