Friday, March 18, 2011

Muar & Melaka 15 March 2011




This is first time aku gi ke Muar itu pun ada weeding kat sana..Selamat pengantin baru buat Pak Deen & Siti.....pic pengantin x dapat ambil sebab pengantin masih berbaju t-shirt lagi...aku malas nak tunggu ...cuaca terlalu panas.....so aku ambil keputusan balik aje ke kl...yg ni aje aku boleh pic kan gambar pelamin  sebab dlm rumah....aku n friend bertolak balik kul 1.00tgh...dlm perjalanan balik melalui tol ayer keroh....lela (driver) ku kata....ni dah dekat ngan Melaka apakata...jom masuk Melaka.....cik su dan aku setuju ajeeee...

(lupa pula aku nak cerita...aku gi  pergi bertiga ....Cik Su (jiran sebelah kaunter kat tempat keje dan Cik Lela - customer services kat tempat keje.... naik kereta Cik Lela)







yg baju merah tu Cik Su dan biru Cik Lela.....



tempat aku posing ni ..mak aku kata...tempat dia shopping ikan (jeti ikan)..dulu mak duduk kat sini...ayah aku Tentera.....






cuaca panas sangat...aku tak tahan sebab aku jenis sakit kepala.. nasib aku bawa  payung...dah lah jln-jln kat Bandar Hilir ni pakai baju kurung...berpeluh  jadi nya.....jadi aku tak leh story panjang....panas sangat ..pic pun tak dapat ambil......



 pic ni pulak...ticket parking...first time aku tengok...ala-ala gores dan menang..beli kat kedai cina ajee........RM0.60 sen satu jam.....inilah pengalaman berharga buat aku.....okeylah Lela & Su kita kena balik KL...sok kita kejekan.....  Lain kali kita jalan lagi.......
 

No comments:

Post a Comment